Târgul de Turism al României în prag de Centenar
Ediție aniversară dedicată Centenarului
În perioada 15 -18 noiembrie 2018, la Romexpo, s-a desfășurat a 40-a ediție a Târgului de Turism al Romaniei. Special dedicat pasionaților de turism și călătorie, Târgul de Turism al României este cel mai important eveniment pentru promovarea turismului.
România – destinație la mare căutare
După cum apreciam chiar și înainte de începerea Târgului de Turism, România a fost printre destinațiile-vedetă ale acestui târg. Acordarea voucherelor de vacanță a fost, poate cel mai important factor în dezvoltarea turismului autohnton. Fie că vorbim de pachete pentru sărbătorile de Crăciun și Revelion, fie că ne gândim la vacanța de anul viitor, țara noastră a fost la mare căutare. Standurile consiliilor județene, asociațiilor de promovare, centrelor nationale de informare și promovare turistică și chiar standul Ministerului Turismului au fost asaltate de turiștii dornici să simtă și să cunoască mai multe despre turismul românesc.
Agențiile de turism au fost și ele un factor important în finalizarea procesului de achiziție a unei vacanțe în România.
Agenția de Turism Bibi Touring, una dintre cele mai mari agenții organizatoare din România și cea mai mare agenție de turism pentru incoming a fost o plăcută surpriză pentru turiștii veniți la târg. Oferte pentru toate buzunarele, un design deosebit al standului și multă veselie, ingredientele care au caracterizat participarea acestora la Târgul de Turism al României.
Turismul ține pasul cu inovația și modernizarea
Cu ocazia Centenarului, grupul Bibi Touring a lasant și un nou concept #UnițiPentruRomânia alături de #Bibi100. Catalogul Bibi 100 este cel mai nou și mai inovativ concept al turismului românesc, fiind un instrument facil pentru agențiile de turism. Catalogul Bibi 100 este un catalog universal, un catalog ce cuprinde 100 de cataloage, de la mare până la munte, de la revelion până la ofertele de paște și multe altele. Catalogul Bibi 100 este personalizabil, se poate printa și se poate personaliza cu sigla agenției revânzătoare.
Nu s-au lăsat mai prejos nici celelalte agenții de turism, Chiristian Tour oferind pachete începând de la 1 euro pentru cazare în insulele grecești dar și vacanțe extravagante în Rusia și Țările Scandinave sau China, Japonia și Indochina.
Grupul Eurolines a lansat la Târgul de Turism al României agenția TravelBrands, o agenție de turism care se adresează în principal celor cu venituri medii și mici. În mometul de față, în România sunt deschise 5 agenții de turism TravelBrands, urmând ca în următorii 2 ani grupul să ajungă la 40 de sedii. Astfel, grupului Eurolines format din Tui Travel Center, Complexul Green Village se alătură acum și TravelBrands.
Experiența externă
Nelipăsite din cadrul târgului de turism au fost și excursiile externe, de departe cea mai impresionantă fiind experiența marocană oferită de Karpaten Turism.
Ca în fiecare an, la Târgul de Turism al României participă și reprezentanți ai destinațiilor turistice mondiale precum Indonezia, Bulgaria, Cuba, India și Palestina.
Târgul de Turism al României a sărbătorit în această toamnă 40 de ediții și a imortalizat acest eveniment important printr-o serie de fotografii unice oferite de Selfiteria.
Ne-a făcut o deosebită plăcere să participăm și să promovăm și în acest an România și destinațiile sale de excelență. Nu în ultimul rând, dorim să le muțumim partenerilor DescoperimRomânia.ro care au fost prezenți alături de noi la acest eveniment.